Bron: Google reviews. Beloven is één ding, waarmaken een ander. Luister vooral niet naar ons, luister naar het oordeel van onze klanten: bekijk alle referenties.
Wij importeren jaarlijks duizenden auto’s en kennen daardoor het proces in al haar facetten en weten waar de valkuilen en (on)mogelijkheden liggen. Vanwege deze omvang kunnen wij vele voordelen bieden. Zo mogen wij gebruik maken van een “Versnelde Individuele Aanvraag” bij de RDW en kunnen wij direct keuren (particuliere afspraken gemiddeld vier tot acht weken wachttijd). Hierdoor geldt er een snellere doorlooptijd voor de aanvraag van het kenteken. De RDW keurt op locatie bij ons dus wij rijden hiervoor niet met uw auto naar de RDW. Ook het transport kunnen wij efficiënt combineren en gaat per oplegger waardoor uw auto niet over de weg wordt gereden.
Das Import maakt als één van de weinige bedrijven in Nederland gebruik van de “Versnelde Individuele Aanvraag” bij de RDW, dit resulteert in een kortere doorlooptijd naar de afgifte van een kenteken. Daarnaast kunnen wij auto’s direct keuren bij ons op locatie zonder wachttijd. Bij invoer op afspraak is er gemiddeld vier tot acht weken wachttijd voordat u bij de RDW terecht kunt waardoor e.e.a. nog veel langer duurt. Doordat de RDW bij ons op locatie keurt rijden wij hiervoor niet met uw auto naar de RDW (dit geldt ook voor het transport vanuit Duitsland, dit gaat per oplegger dus wij rijden ook hiervoor niet in uw auto).
Alle auto’s die u vindt met de zoekmodule op deze site zijn afkomstig van officiële Duitse merkdealers. Hierdoor heeft u maximale zekerheid omtrent onderhoud, historie en kilometerstanden.
Heen en terug naar Zuid-Frankrijk op één tank, binnenkort kan het als het aan Volkswagen ligt. De nieuwe extreem zuinige XL1 zou hier met een brandstofverbruik van maar 1 op 100 zelfs maar 12 liter diesel per enkele reis voor nodig hebben.
De tweezitter, waarvan Volkswagen vandaag bekend maakte dat deze in productie genomen, zal worden zal dezelfde afmetingen hebben als de Volkswagen Polo. Doordat de auto van carbon en aluminium gemaakt zal worden weegt deze slechts 795 kg.
De XL1 is een plug-in hybrid met een 800 cc twee cilinder diesel motor, goed voor 48 pk, en een elektromotor van 27 pk. Hiermee kan de auto 12,7 seconden naar de 100 km/h komen en een topsnelheid bereiken van 160 km/h.
Doordat de spiegels van de auto door camera's zijn vervangen en de auto dichte wielkasten heeft zal de auto een betere stroomlijn hebben wat weer een paar procent luchtweerstand scheelt. De eerste 50 exemplaren worden binnenkort gebouwd in de Volkswagen fabriek in Osnabrück en gaan deze zomer de weg op.
Wij zijn benieuwd wanneer wij de eerste Volkswagen XL1 uit Duitsland kunnen importeren voor één van de afnemers van onze auto import service.