Bron: Google reviews. Beloven is één ding, waarmaken een ander. Luister vooral niet naar ons, luister naar het oordeel van onze klanten: bekijk alle referenties.
Wij importeren jaarlijks duizenden auto’s en kennen daardoor het proces in al haar facetten en weten waar de valkuilen en (on)mogelijkheden liggen. Vanwege deze omvang kunnen wij vele voordelen bieden. Zo mogen wij gebruik maken van een “Versnelde Individuele Aanvraag” bij de RDW en kunnen wij direct keuren (particuliere afspraken gemiddeld vier tot acht weken wachttijd). Hierdoor geldt er een snellere doorlooptijd voor de aanvraag van het kenteken. De RDW keurt op locatie bij ons dus wij rijden hiervoor niet met uw auto naar de RDW. Ook het transport kunnen wij efficiënt combineren en gaat per oplegger waardoor uw auto niet over de weg wordt gereden.
Das Import maakt als één van de weinige bedrijven in Nederland gebruik van de “Versnelde Individuele Aanvraag” bij de RDW, dit resulteert in een kortere doorlooptijd naar de afgifte van een kenteken. Daarnaast kunnen wij auto’s direct keuren bij ons op locatie zonder wachttijd. Bij invoer op afspraak is er gemiddeld vier tot acht weken wachttijd voordat u bij de RDW terecht kunt waardoor e.e.a. nog veel langer duurt. Doordat de RDW bij ons op locatie keurt rijden wij hiervoor niet met uw auto naar de RDW (dit geldt ook voor het transport vanuit Duitsland, dit gaat per oplegger dus wij rijden ook hiervoor niet in uw auto).
Alle auto’s die u vindt met de zoekmodule op deze site zijn afkomstig van officiële Duitse merkdealers. Hierdoor heeft u maximale zekerheid omtrent onderhoud, historie en kilometerstanden.
Vandaag verscheen de nieuwste Digital Power Podcast van Cupola XS vanuit de Koepel in Haarlem. In deze aflevering worden Job Das en Mark Baarsma geïnterviewd over hun gezamenlijke bedrijf Óscala - Nearshore IT Development en het bedrijf van Job Das, Das Import.
Beschrijving van de aflevering:
Job Das is 20 jaar geleden begonnen met ondernemen en niet veel later met het importeren van auto’s. Dat proces heeft hij volledig geautomatiseerd en inmiddels importeert hij 200-300 auto’s per maand. Zijn development team werkt grotendeels vanuit Spanje vanuit een ander bedrijf waar Das ook in deelneemt, Óscala Nearshore IT Development. Óscala werkt inmiddels ook voor 30 andere Nederlandse bedrijven met Spaanse remote developers. Hoe heeft Job het importeren van auto’s geautomatiseerd en hoe gaat hij om met culturele verschillen van developers uit Spanje. Daarnaast komt Mark Baarsma aan het woord over onder meer de uitdagingen waar zij met Óscala tegenaan lopen.
Beluister hier de podcast: